Objectius i Valors

Els valors i  principals pilars de la Fundació són el foment de la ciència i de les arts, en concret la medicina i la música. La salut, tant física com espiritual i l’equilibri  emocional, són peces fonamentals per aconseguir la felicitat i l’harmonia personal.

L’harmonia d’una composició musical ajuda, al seu autor i a qui l’escolta, a anar-la assolint en l’àmbit individual. La música és una eficaç teràpia que ajuda a pal·liar els efectes adversos del patiment i l’angoixa que produeix una malaltia, moltes vegades terminal.

La Fundació té com a objectiu incentivar la recerca mèdica mitjançant premis, beques i/o ajuts. Així mateix, pretén estimular i potenciar el coneixement i la cultura musical, incentivant la formació i els estudis musicals de joves autor, per les seves composicions musicals, i afavorint els estudis musicals de grau superior i mitjà en el nostre país o fora del mateix.

Els beneficiaris de la Fundació poden ser totes aquelles persones físiques i jurídiques que hagin col·laborat en projectes de recerca que suposin un avenç en el món científic, especialment en el camp de la medicina, així com els que hagin contribuït amb les seves composicions a fomentar la cultura musical. Els guanyadors en l’àmbit musical tenen l’oportunitat d’interpretar la peça en audició.